Eindelijk op weg. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jo en Maria Smeets - WaarBenJij.nu Eindelijk op weg. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jo en Maria Smeets - WaarBenJij.nu

Eindelijk op weg.

Door: Jo en Maria

Blijf op de hoogte en volg Jo en Maria

17 November 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 29 uur vliegen kunnen we zeggen dat we een rustige vlucht hebben gehad. We hebben goed kunnen rusten in het vliegtuig en ook vaker kunnen slapen.
Achter ons was iemand flink ziek geworden, we voelden de spetters tot bij ons. Het personeel had er de handen vol aan.
We kregen een verzorgingsmapje en ik dacht: ik doe mijn bril er in.
Toen ik wakker werd was het mapje verdwenen: is uiteindelijk weer terecht gekomen na veel zoeken en vervolgens veel excuses.
Na uitgebreide controle op plantaardige en dierlijke producten mochten we door. Zelfs de schoenzolen werden geïnspecteerd.
Aangekomen in het hotel waren we blij dat we na twee vliegnachten weer een echt bed zagen.
Na een eenvoudig diner, snel gaan slapen.
Smorgens snel onze camper ophalen, dachten we.
Goed dat we alles even controleerden, want een slot van de watertank functioneerde niet. Terug gegaan en het bleek een verkeerde sleutel te zijn.
Vol goede moed weer verder en dan gaat een controle lampje op het dashboard branden. Weer terug en camper naar de werkplaats. Proefrijden en alles in orde. Tijdens het wachten nog goede zaken kunnen doen met vakantieganger die terug kwamen: stoelen en nog wat "vakantieresten ".snel boodschappen doen en dan eindelijk op weg. Vanuit Auckland naar het noorden vertrokken naar Red Beach, op een camping aan de Hauraki Gulf.
Ziet er goed uit, alleen tikt de regen op het dak.

• 17 November 2016 - 10:20

Mia En Joep:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu alleen maar genieten! Wij volgen jullie.
    Groetjes, Mia en Joep

• 17 November 2016 - 12:59

Jean-marjo:

ja ja vakantie is stresssss. uitrusten kan je thuis. veel plezier.

• 17 November 2016 - 14:40

Selina:

Wauw wat een verhalen nu al en net pas begonnen. Enjoy!

• 17 November 2016 - 14:48

Marcel:

Kontrole op dierlijke produkten??? En Jo is er toch doorgekomen????

• 17 November 2016 - 17:10

Mirjam:

Hebben jullie nog iets gemerkt van de aardbeving? Wel aan jullie moeten denken toen we dit op het nieuws zagen. Weer veel genieten van ons beiden toegewenst!

• 17 November 2016 - 17:22

Kristie:

Leuk om het eerste berichtje te kunnen lezen! Nu al een heel avontuur haha
    Enjoy!! :)

• 17 November 2016 - 19:39

Sylvia En Jan:

Gelukkig veilig aangekomen nu genieten en heel veel plezier

• 18 November 2016 - 19:50

José En Jan Walraven:

We lezen een paar keer: snel even dit en snel even dat. Jongens jullie hebben vakantie. Doe het rustig aan.
    Vakantie is toch op het gemak doen en lekker genieten van alles om je heen en van elkaar.
    Have fun. We volgen jullie. Groetjes en een dikke knuffel!!

• 18 November 2016 - 22:12

RolJacSemFloor:

Jullie zijn onderweg, neem de tijd daar! Fijn dat alles onderweg goed is gegaan, behalve de spetters! We zijn benieuwd naar meer foto's en berichten... Geneet doa wah!